Awarie przyjmujemy w godzinach pracy (poniedziałek-piątek) od 7:00 do 15:00: tel: 017 243 64 66, 535 643 909

po godzinach pracy i w dni wolne:

535 643 909, 535 644 151 – awarie sieci wodociągowej

535 644 151, 660 855 337 – awarie sieci kanalizacyjnej

 

Procedura podłączenia do sieci

Klient zwracając się do PGK Sp. z o.o. w Grodzisku Dolnym o wydanie warunków technicznych zobowiązany jest do złożenia wypełnionego wniosku (dostępny w zakładce druki do pobrania) wraz ze stosownymi dokumentami tj.:

  • aktualna mapa zasadnicza lub mapa jednostkowa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do korzystania z nieruchomości lub wypis z rejestru gruntów obszaru objętego inwestycją
  • zgoda właściciela działki (w sytuacji gdzie podłączenie jest możliwe poprzez przeprowadzenie przyłącza wodociągowego / kanalizacji sanitarnej przez działkę sąsiada)
  • dokument Warunki Techniczne jest przygotowywany w ciągu 14 dni od otrzymania wniosku.
  • przygotowany dokument Warunki Techniczne (2 egz.) jest podpisywany (akceptowany) przez Prezesa lub osoby upoważnione.
  • wydane warunki klient odbiera osobiście.